Härligt Doris!

Vilken pärla Doris är. Åkte med henne till Kil, väldigt krånglingt att hitta, vi åkte fel lite och var tvugna att ringa för att få en vägbeskrivning men hittade efter en stunds irrande. Vi skulle tävla viltspår. Hon gick bra idag och fick sin andra etta. Om hon får en till så blir hon viltspårschampions, och det ska vi fixa denna sommaren.

Jag ska börja som domaraspirant i viltspår nu så jag hoppas jag kan vara klar i höst med det.

Anna, jag och Rebecca var och gick på marknaden också, många knallar var det faktiskt, men inget som intresserade mig direkt, ska nog bara köpa ett par byxor som jag kan ha när jag är ute i skogen. Rebecca vann en luft gitarr, en handske (eller Anna kastade pil). Hon fick en ballong av Josefine och åkte även tekopparna med henne.
Jag skjutsade hem dom innan jag åkte till Kil men fick hämta dom igen när jag var klar för dom ville med tillbaka igen. Det är skönt att dom vill vara här, måste bara införskaffa en ordentlig säng, så slipper dom sova på golvet.
Myste lite framför teven innan vi gick och lade oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0