Galen!?

Jag måste vara renoverings-galen. Var uppe i ottan i morse och började tapetsera för-hallen, har bestämt mig för att det ska bli klart med allt innan lördag.
Ska till Skoghall under dagen och hälsa på.

I går jobbade jag hela dagen från morgon till kväll, tänkte ha tapetsera när jag kom hem men det orkade jag inte. Nu är jag ledig idag, jobbar dagen i morgon och hela söndagen så jag hinner nog.

Molkoms marknad fredag och lördag är det ju också, måste hinna springa runt på den också.

Skriver kanske mera i kväll.

Till Anna: Lugn du hinner vara med en bit, hann inte riktigt klart nu ikväll.

Hoppas mamma blir bättre från sin elaka förkylning med ont i halsen, hög feber och svårt att andas.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jisses :P Jaja, jag hade ju tänkt hjälpa :P



Duktig du är som fixar allt själv.

2009-05-20 @ 10:43:04
URL: http://unforgettable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0