Ett tag sen jag skrev!

Nu har det hänt en del.

Efter att jag jobbat i går åkte jag in till Anna och Rebecca och vi gick runt en stund på marken som var i Skoghall, måste berömma Rebecca som inte tjatade alls mycket.
Efter det åt vi tacos.
Anna frågade om dom fick följa med till Molkom och det är ju klart dom fick så därför packade dom ihop lite grejer och vi åkte till mig.
Var och letade lite mask och åkte för att meta en stund. Och vem fick första fisken: JO REBECCA, en abborre fick hon, men lite rädd var hon för den.
Efter det så var vi till pappas grav en stund och tittade.
Hem till mamma en sväng också.
Sen en liten mys-kväll med godis och tv innan vi lade oss för att sova.

LÖRDAG
Vaknade Rebecca strax efter att jag gått upp, vid sju-tiden tror jag. Hon ville spela ett spel på datorn så det gjorde vi ett tag.
Var och handlade lite till frukost och till grillningen som vi skulle göra hos mamma senare på kvällen.

Hundutställningen var jag på, ett strålande väder och många fina hundar. Rebecca var med en stund också, tror hon tyckte om det.
Sen hämtade dom mig och vi åkte för att grilla. Men vi fick inte fyr på grillen efter ett antal försök så vi fick steka köttet i stekpannan (HMMMMMM) inte lika gott men.

Efter det skjutsade jag hem dom till Skoghall, Rebecca var så trött att hon höll på att somna i bilen hem, men jag gjorde allt för att hålla henne vaken och lyckades bra med det.

Tack för en trevlig tid Anna och Rebecca hoppas vi gör det igen.

Nu är jag inne efter en fin kvällspromenad med Doris som är en "knäpp" hund nu när hon blivit ensam, busar, springer runt som en stolle och skäller för hon vill få igång mig till lek. KUL.

Nu ska jag sova tror jag är ganska trött och ska jobba hela dagen i morgon och på måndag.

Nu är det bara två veckor kvar till semstern GOTT DET SKA BLI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0