En rolig eftermiddag!

I går skrev jag inget jag bara jobbade hela dagen.

I dag på förmiddagen har jag slipat lite mer i hallen, skulle börja måla taket men upptäckte att tak-färgen inte skulle räcka så det får vänta tills jag köpt det.

Spår kurs vid två tiden.

Efter det så kom Helena i sin ny inköpta saab v4 från 1968 och vi åkte in till stan. Hämtade nummerlapparna till vårruset som vi ska gå (alla på min avdelning på jobbet). Fikade med en bekant till Helena. Efter det så åkte vi till Chaplin och åt lite mat.
Torsdagsträffen för amerikanare och gamla bilar hade börjat i stan så vi hoppade in där och kikade lite innan vi åkte till ikea där Helena köpte lite lakan, jag köpte bara en chips påse för 6 kronor, slog på stort tyckte jag. Var till Mc Donald och åt en glass innan vi gled hemmåt igen i den gamla vackra bilen (beige-färgad) mycket välvårdad faktiskt.
Gick en promenad (längre) med Doris som tycker det är härligt när det inte är varmt, då mår hon bäst och går gärna längre.

Nu ska jag kolla in nätet lite och se vad det har att erbjuda.

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som en bra dag :)



Hittade dessvärre inte golvet som du pratade om :P Men de kan vi kanske prata om på telefon imorrn. Kram

2009-05-07 @ 21:51:28
URL: http://unforgettable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0