En miss!

Oj då jag har skrivit fel mått på hallen den är mindre ändå 6,40 x 1,57. låter ju ännu mer otroligt med 7 dörrar (ytterdörren ej medräknad).

Idag var jag till ikea och köpte golvet så nu är det bara att sätta igång. Har målat taket en gång och väggarna målade jag också (lättare att limma tapeten). Listerna till dörrarna är kvar men får ta det imorgon kväll när jag kommer hem från jobbet.
Träffade Anna en lite kort stund, hon var tvungen med som smak-råd, hon tänkte ha köpt student kläder men när hon ringde till dagis och frågade det så var hon tvungen att hämta Rebecca, jag får väl hjälpa henne till veckan så hon kan gå och handla i lugn och ro.

Just nu värker det i armarna och nacken efter tak-målandet men det är värt det, tyckte det blev bra.

Har varit ute lång promenad med Doris, ska jobba upp hennes mindre goda kondition. Hon mår bättre nu, en helt annan hund nu, det känns skönt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Duktig du är! =)Jag löser de med studentkläderna annars, så du behöver inte hjälpa. Jag får ta med henne annars.. Kram

2009-05-08 @ 21:38:10
URL: http://unforgettable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0