En liten katt

Ringde en kompis nu på kvällskvisten och frågade vad dom skulle göra. Dom hade fått en liten svart och vit katt som lagt 6 små kattungar på deras altan. VEMS ÄR KATTEN?!?
Vi kunde inte komma på någon som ägde denna lilla söta rara katten som precis hade fått sina kattungar.
Jag tog chip-läsaren med men inget resultat. Djurens vänner hade slut på telefon tiden.
Efter ett par telefon samtal så hittade vi en som kunde ta hand om katten och ungarna som nu var 5.
Dom blev ivägkörda i bil och vi får hoppas att vi hittar ägaren snart. Tacksam om någon kanske vet eller hör något kontakta mig då i så fall.

Försökte mig på att fiska idag men utan resultat. Nästa gång ska Rebecca få följa med och fiska. Hon sken upp som en sol när jag frågade om hon ville.

En arbetsdag i morgon så det är nog dags att sova snart.

Golvet: lite mer lagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0