Äntligen!

Äntligen har vi börjat tapetsera. Jag började bra tyckte jag men hade mätt fel på en hel längd, kul det kändes, man får ju tänka till lite granna innan man skär i tapeten. Anna var med och hjälpte till men tröttnade när jag gjorde fel. Två våder var hon med på sen åkte vi till huset och kikade lite innan vi åkte till mamma och åt pizza.
Mjukglass åkte vi och köpte på Q8 innan Anna och Rebecca åkte hem.

Jag klurade lite på tapetseringen och fick till ett par våder till, tycker nog jag är duktig om jag får säga min mening.

Var ute med hunden som fick en pizzabit som Anna skickat med hem till henne.

I morgon går jag nog upp i tiden och fortsätter på mitt arbete. Åker in till Skoghall under dagen ett tag.

Anna och Rebecca: jag tycker så mycket om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0