Uppe med tuppen!

Idag är jag uppe med tuppen, jag måste greja lite innan jag åker till tippen. Ska ju lasta skodan också så det bara är att åka sen och lasta av på tippen, jösses vad med bråte en har, varför sparar man på allt?!? Kan vara bra att ha säger man men det är det ju inte.

Fiskade ett tag igår kväll men fick bara 2 stora "äckliga" pankor, 2 små abborrar som fick komma tillbaka i sjön och en massa KLIANDE MYGGBETT, PUST!

In till Skoghall också, ska byta bil med dom.

Jag var inne hos Anna i eftermiddag, hon är ju så otroligt duktig med barnen. Vi var och spelade mini-golf. Åt jordgubbar och bara umgicks.

Lilla Hampus äter bra och hade faktiskt ökat i vikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0