Två dagar då jag inte skrivit något!

Igår var Anna här och hämtade Rebecca och jag var på möte.
Efter att mötet var klart ringde Anna, dom hade långtråkigt  så jag åkte dit och vi spelade en runda minigolf. Jag och Rebecca vann förstås, men bara med ett poäng. Hon knappar in på oss.
Sen gick vi en promenad till hamnen där vi såg en räddnings-svävare. Rebecca ställde sig bredvid och jag tog en bild.



Den var fin tyckte hon.

Vi såg också en and-familj när vi gick hemmåt.



Sen åt vi pizza/kebab på en pizzeria innan jag for till Kil för att se på tax-valpar, vit herdehundsvalp (11 veckor) och en 1års vit herdehund. Men har beslutat att inte skaffa en till. Men det är gulligt att se dom små, även stora.

Idag har jag hjälpt mamma en stund och varit inne till Anna och Rebecca. Vi åkte till ikea, där jag köpte mig en matta till hallen, gardiner till sovrummet, en klocka och lite mer småplock.
Sen var vi till barnens hus och där köpte jag mig ett 1500 bitars puzzel med varg-motiv. Ska se när jag börjar det, har svårt att slita mig när jag börjar men jag har ju faktiskt semester.

Var och fiskade en stund nu på kvällningen och detta blev min fångst (på metspö):


Två stora och två små abborrar.



och en gös.

Nu ska jag bara ta det lugnt.

Kommentarer
Postat av: Anna

ÅH... KUL! Jag vill med få en gös... Hm.

2009-06-17 @ 21:25:53
URL: http://unforgettable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0