Torsdag!

Idag sov faktiskt Rebecca länge, ända till 10, det brukar hon inte göra när hon är här, men behövde förmodligen det.
Satte sig och tittade på teve när hon vaknade.
Var med ute en sväng med Doris.
Anna och Hampus kom vid halv tre tiden och hämtade oss. Vi åkte till mamma med fika och jordgubbar.
Rebecca badade i sin pool och det var kallt vatten vi hade i den men ändå badade hon, jaja jag hade i ett par hinkar med varmt vatten. Kolla här!







Vi var där tills dom åkte till farmor vid 7tiden. Jag åkte och fiskade ett tag, 5pankor, 3 mört och 4 abborrar, måste ju träna för metar tävlingen till helgen, jag och Rebecca ska dit.

Ska går med Doris nu.

Imorgon ska jag med mamma till sjukhuset och det tar säkert hela förmiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0