Så var snart midsommar slut!

Började med att Rebecca ville ringa hem till MAMMA och det fick hon. När hon pratade med henne sa hon: mamma jag vill komma hem nu.
Jag skjutsade hem henne till Skoghall där vi hjälpte Anna och hänga lite tvätt i torkrummet, vi åt mat ihop innan jag slutligen åkte hemmåt. TILL VADÅ? JO ETT RIKTIGT BLÖTT MOLKOM, det hade regnat där mycket och håller på lite smått fortfarande.
Jag ska ta det riktigt lugnt denna kvällen, man vet ju aldrig när man får åka in till stan igen för att hämta Rebecca. Men det verkar ju dröja.

Fiskade en stund nu innan kvällen: resultatet blev 3 abborrar.

Nu väntar jag bara på att Doris mat ska bli färdig så vi kan ta oss en lång promenad.

Glad midsommar allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0