Så blev denna dagen!

Dagen blev inte riktigt som jag tänkt mig. Började bra med att jag lastade bilen full och åkte till tippen.
Åkte till mamma sen för att hjälpa henne. Det tog en timme. När jag åkt därifrån ringde Anna och dom skulle komma.
Jag gjorde mat som jag bjöd dom på innan vi åkte till mamma och åt tårtan jag köpt.
Rebecca blev kvar hos mig över natten.
Vi ska gå till hembygdsgården klockan 14 imorgon för att titta på midsommarfirandet där.
Vet inte riktigt hur länge Rebecca stannar denna gången, det spelar inte så stor roll, hon får bestämma själv.

Tippen ja den får vänta, den springer nog inte bort för mig, hihi.

Kommentarer
Postat av: Maria

Just soptippar brukar ligga ganska stilla, så det löser sig nog. Ha en skön midsommar!

kram

2009-06-18 @ 22:52:44
URL: http://raja.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0