Rebecca här

Efter jobbet igår var jag hem till mamma en liten stund med lite mediciner och varor som jag handlat till henne, Anna och Rebecca var redan där.
Rebecca åkte med mig hem medans Anna åkte till bankomaten innan hon kom efter med Rebeccas saker som hon behöver för en natt hos mormor (visst låter det som man vore minst 75 år gammal?!?). Anna tyckte golvet blev bra.
Sen åkte hon hem och jag och Rebecca målade lite.
På kvällen åkte vi upp till Tidafors där vi i mhk:s styrelse skulle ha en grill-kväll.
Rebecca och jag kastade lite kubb och boccia en stund innan dom andra kom, Rebecca fick leka med en hund också. Hon hade roligt.
Vi grillade lite korv åt Rebecca (äter inte fläsk-filé) och det gick ner tre korvar och ett halvt korvbröd. Jag åt fläsk-filé, potatisgratäng, tsatsiki, sallad mm. Jättegott.
Vid halv tio tiden åkte vi hem för att gå med Doris en stund innan vi lade oss för att läsa bok.
Jag vet en som somnade väldigt fort strax före elva.

Vad vi ska hitta på idag vet jag inte riktigt ännu får höra vad damen vill när hon vaknat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0