Rebecca här! BILDER

I förmiddags ringde Rebecca och sa: "momo får jag komma till dig?" och vad svarar man på en sådan fråga?
Jag tror inte jagbehöver svara.

Jag åkte in och hämtade dom allihop (inte Pierre förståss). Anna och Hampus följde med för att hälsa på mamma, mormor, gammelmormor. Hon blev naturligtvis jätteglad över att se lillen.

Var till lekparken och träffade Emma, Anna och Lukas.
Rebecca och Lukas lekte lite.
Efter det så åkte vi till sjön så Rebecca skulle få känna på vattnet. Hon tyckte det var skönt, hon dränkte mormor med vatten (detta var jätteskoj eftersom mormor hade bara kavlat upp långbyxorna), hela mormor var blöt.
Rebecca badade hela hon, vi trodde det skulle ha varit för kallt för henne men tji fick vi får det.
Anna var också med henne ett tag och lekte i vattnet.

Innan vi skulle åka till konsum för att handla fick jag åka hem och byta kläder.

När vi handlat och kommit tillbaka hem till mig så åt vi lite mat innan Anna åkte hem med Hampus.

Medans jag gjorde maten lekte Anna och Rebecca doktor: se här




Har du ont i örat?



Nu sitter Rebecca och tittar på VHS Alfons Åberg.

Ska gå och sova senare.

Doris bekantar sig med Hampus.


Doris tyckte han luktade konstigt och hon visste inte riktigt hur hon skulle bete sig. Men han var väldigt intressant....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0