Möten i flera dagar!

Nu är det sista mötet i kväll, har haft tre årsmöten på rad denna veckan så det ska bli gott när den sista är gjord.

Har en tjälknöl i lag i kylen ska bli gott när den är klar. Har gjort en åt bror också när jag ändå höll på.
Ska nog baka något gott idag också om inte Helena och jag hittar på något efter lunch-tid och fram till mötet klockan 18.
Detta blev inte av, fick en massa annat att göra.
Var till mamma och hjälpte henne, var till apoteket åt henne m.m.
Klurade lite på Annas "studentpresent".

Längtar efter mina "barn" ju.

Imorgon är det studenten och jag ska till Hammarö för att titta på Anna när hon tar den. Håller på att knåpa för fullt med lite hemligheter (nu blir hon så nyfiken).

Hörs av senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0