Min dotter tog studenten idag!

Min vackra, underbara dotter tog studenten idag efter 5 års hårt slit och släp: Hon har varit så otroligt duktig, hon har klarat av att vara mamma ledig ett år, tagit hand om Rebecca på ett förträffligt sätt, är nu hög-gravid (och knipit igen till efter denna dagen), hoppas nu att bebis kommer snart jag längtar.......
Studenten var fin och Anna fick ett stipendium på 3.100 får ett gott arbete mm.
Jag åkte in i förmiddags och hjälpte till med Rebecca för att Pierre skulle köra studenter, hämtade en smörgåstårta, gjorde vanlig jordgubbstårta och klädde Rebecca och gick sen till skolan för att ta emot Anna. Anna hade svårt att hitta oss för Rebecca som ville hålla i skylten var ju så liten.... hmmmmm, men hon hittade oss till slut.
Rebecca grät när vi gick för att leta reda på Pierres bil som jag inte hade egentligen någon direkt aning om vart den var, bara på ett ungefär, kom inte riktigt ihåg hur den såg ut heller, men det gick det också. Rebecca ville åka med lastbilen och mamma men det gick ju inte.

Hoppas dagen var bra ändå fast så många inte kunde komma. Kram Anna.

Rebecca har jag lovat ska få komma hit på söndag och stanna så länge hon vill för nu har jag snart semester.
Vi ska fiska bland annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0