midsommardagen!

Undrar vad man ska hitta på idag då?
Min fantasi har ebbat ut.
Bensinen är ju så dyr nu också: bara 13,35 öre/litern så man får tänka både en och två gånger innan man tar den någonstans. Suck.

Rebecca ringde till mig vid elvatiden och frågade om hon fick komma, och givetvis så fick hon det. Jag satte mig i bilen och hämtade henne.
Vi var och köpte fiske-kort i sjön (har fiskat utan förut - fy på mig), sen åkte vi till sjön för att meta, där hittade vi en håv som vi tog med oss hem. Det blåste kallt så vi var inte där så länge.
Åkte och åt mat, jag tog en pizza och Rebecca åt kebab Alexander, hon lastar in bra med mat den ungen.....undrar vart hon lägger det?
Var och hyrde film på time som vi åkte hem och tittade på.
Efter att den var slut så tog vi med den och gick till time och hyrde en till.
På vägen hem så lekte Rebecca i lekparken, hon hittade en jättestor vattenpöl som hon hade jätteroligt i.
Gick hem och tittade på den andra filmen. Åt lite godis och drack dricka och myste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0