Måndag igen!

Hmmm vad semestern springer iväg, halva tiden har ju gått nu men som tur är så har jag ju lagt mitt önskeschema rätt bra första veckan: tisdag och torsdag heldagar och fredag dag och veckan därpå måndag, torsdag dag, onsdag och fredag heldagar. Det är rätt okey faktiskt, ledig två helger faktiskt.

Idag har jag haft ett möte på jobbet (fast jag har ledigt), efter det så rev jag lite mera tapeter och i morgon är det tippen igen. Jag har snart klippkort där hihi.
Lite fiske i dag också, men blev avbruten när det simmade en huggorm rakt mot mig, då ville jag inte stå kvar. Jag hade inte stått kvar även om det bara hade varit en snok. ORMAR är ett väldigt äckligt djur tycker jag. Snyft mitt favoritställe också.
Ska bara ta det lite lugnt i värmen nu resten av kvällen, kika runt lite på internet kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0