Fredag

Idag har det inte hänt så mycket mer än jag var med mamma till sjukhuset.

På kvällen gick jag och Doris för att bada och så här såg det ut:





Men inte ville hon bada inte, hon bara doppade framtassarna så tyckte hon att hon ville fortsätta gå.
Jaja sånt är livet med en liten taxfröken med egen vilja. Rebecca kanske kan få i henne när hon kommer.

Tråkigt har jag har ju inte fått sett barn och barnbarn idag, men man kan ju inte träffas jämt heller även om det är kul.
Började riva tapeter i andra sovrummet ikväll också, så nu har jag jobb ett tag framöver, kul att se vad dom har tapesterat med tidigare innan jag flyttade hit 1994. Usch så länge jag bott här men det känns inte så länge faktiskt.
Jag trivs ju här i alla fall.

Hoppas ni haft det gott idag Anna med familj, jag har köpt simglasögonen som jag lovade Rebecca.

Hörs av i morgon.
Sov gott alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0