En dag med Rebecca!

Så vaknade Rebecca äntligen vid halv tio, dåligt väder var det så därför började vi med att titta på tv under förmiddagen.
Var och handlade lite mat prinskorv och köttbullar som hon bestämde att vi skulle äta, men hon smakade knappt.
Jordgubbar blev det också. Vattenmelon också, mums.
Skulle ha varit och tittat på hundar men dom var inte hemma så det gick inte.
Var till lekparken på kärleksstigen.


Hittade en spade där också!





På eftermiddagen gick vi till time och handlade lite småsaker. På vägen dit lekte vi i lekparken också.






Såg blommor på vägen också.




Köpte batterier till Annas gamla dator och Rebecca tyckte den var jätterolig, den fick hon av mig.





När vi skulle läsa bok i sängen så var hon så trött att hon somnade mot min axel mitt i en bok.
Det tycks vara jobbigt att vara hos mormor.


Idag åker Rebecca hem för jag måste vara med på ett möte, eller om jag ska be Anna att hon bara gör något här med henne under tiden så kan hon få vara kvar ett tag till vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0