Ännu en dag till handlingen!

Så var snart denna lördag slut, sveriges nationaldag till och med.

Rebecca åt lite frukost efter att hon vaknade.
Hon ville vi skulle åka och fiska så sagt och gjort. Vi klädde oss och gick en tur med Doris. Åkte till vårat "hemliga" mask-ställe (bara Rebecca och jag som vet vart det är, tror vi i alla fall). Vi hittade lite mask och åkte vidare till sjön, det var jätte-skönt (solen var faktiskt framme då) och satt på en brygga och fiskade.
Lite blöt om sina skor blev hon för hon var ju tvungen att känna med fötterna om det var varmt i vattnet men glömde bort att skorna var på. Hi hi.

Efter det åkte vi till Birgitta (en tant som har sitt sommarställe här i molkom) hon har varit väldigt sjuk så det var kul att träffa henne och hon tyckte det var kul att se hur stor Rebecca blivit.

På eftermiddagen kom Anna och Pierre för att hämta hem Rebecca (skulle åka till farmor en stund).

Det kändes  tomt efter att hon åkt härifrån så jag åkte och metade en stund, 6 abborrar fick jag på metspö, kastade lite men inget resultat.

I morgon ska jag ha kurs i viltpår. Vi ska ses klockan 9 och lägga spåret och sen ses på eftermiddagen för att gå det med hundarna. Ska bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0