Vilket uruselt väder!

Ja det bara regnar och regnar.
Igår var jag till Väse och dömde två hundar (som domaraspirant), det var kul men svårt. Hade inte varit med och lagt spåren så därför hade jag ingen direkt kläm på vart dom gick, men domaren som dömde talade om för mig när vi gick.
Jag tror det gick bra i min bedömning. Det blev en trea och en etta.

Var och packade ner mer porslin, verkar aldrig ta slut.

Hämtade Rebecca i Skoghall vid tvåtiden.
När vi kom hem så var vi och packade mer, Rebecca hjälpte till hon lade ner det jag slagit in med papper i kartonger, hon är duktig att hjälpa till damen.
Var hemma och stekte lite pannkakor, gjorde åt min bror också, det är väl det minsta jag kan göra nu när han har så mycket att stå i.
Var till biblioteket och lånade tre böcker åt Rebecca, två dvd blev det också, tant grön, tant gredelin och tant brun samt den lilla sjöjungfrun.
Törnrosa (VHS) fick hon låna av min bror.
Hon hade lek-lera med sig som vi satt med i ett par timmar också.
Eftermiddagen och kvällen gick fort.

Idag får vi se vad vi hittar på. Det regnar får omväxlings skull (hmm). Jag ska ha henne här tills imorgon då kommer Anna och hämtar henne. Det är kul att hon vill vara hos mig och att det inte är några bekymmer.

Vi har bakat bullar så där en 100 stycken, 40 muffins och lagat mat. Vi har letat sniglar med Doris. Pysslat med Doris. Tittat på den lilla sjöjungfrun, men Rebecca var så trött så hon somnade i mitt knä efter halva filmen. Hon var trött stackaren, det är jobbigt att vara hos mormor.
Vi var till min mamma, till min bror också idag.

I morgon kanske jag ska köra till Åmål. Får se hur vädret är och hur jag känner mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0