stranden!

Körde en vända till tippen....ska det aldrig ta slut......ser inte så ut.

Anna, Rebecca och Hampus kom och hämtade mig och vi åkte och handlade pannkakor, glass, jordgubbar och grädde som vi åkte till min mamma och åt.
Åkte till stranden efter det och Rebecca var i och badade i många timmar, jag var med henne ett par gånger. Vi gick ganska långt ut. Hon fick låna en uppblåsbar typ vattenskoter med vuxen uppsikt, men plums så ramlade hon av och hela hon var under vattnet, men hon blev som tur var inte rädd.

Vi åt tacos (Rebecca åt blodpudding, potatisbullar och sylt) innan dom åkte hem.
Tack Anna för att du kommer och hälsar på...

Var till ett ställe som har massa katter som fick fisken av mig, dom visade mig runt lite, dom hade tre hästar, 9 katter, en hund. Det var mysigt.
Trodde jag skulle ha hunnit varit och fiskat också men det tog en stund där så jag hoppade över det och åkte hem istället.


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för att ja FÅR komma :)

2009-07-03 @ 19:04:01
URL: http://unforgettable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0