Samma dåliga väder!

Ingen ändring på vädret idag heller undrar när det ska sluta.

Nu har Rebecca åkt med sin mamma hem igen.
Innan så åkte vi till Elsa ett tag så hon fick se lill-pojken.

Nu ska jag frysa in lite av bullarna vi bakat jag och Rebecca.

Har gjort en jättestor potatisgratäng funderar bara på hur jag ska göra med den har inte plats i frysen för så mycket nu. Kanske ska ta en tur till Skoghall imorgon och ta den med dit där borde den komma till nytta.
Så får jag ju se mina favoriter alla tre igen, känns lite tråkigt att börja jobba igen för då måste man planera lite mera när man kan åka och samma sak när Rebecca vill komma till ig så är det inte bara att hon kommer. Ja ja det måste ju gå det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0