Rebecca på besök!

I går kom Anna, Hampus och Rebecca. Vi träffades hos mamma som ramlat och slagit sig på lördagen, det hade gått bra som tur var, lite ont men inget brutet.
Rebecca och Anna åt pannkakor.
Rebecca följde med mig hem senare.
När vi kom hem gick vi med Doris, Rebecca ville åka och fiska en stund så det gjorde vi men hon frös rätt snart så vi packade ihop och åkte till time och hyrde en film istället.
Hon skulle titta på den direkt vi kom hem men håll på att somna så jag fick ju hitta på något så hon inte gjorde det för då skulle hon inte somna på kvällen ju.
Vi gick ut och lekte en timme.
Åt lite granna innan vi gick kvällsrundan med Doris.
Tittade lite mer teve.
Gick och läste böcker.
Hon somnade gott efter en stund (runt tio).

Hon är så genomgo: hon vill gärna mysa, sitta i knäet när man tittar på teve och fingra lite på armen. Hon kommer och ger spontana kramar också. Go är hon min lilla princessa.

Får se vad denna dagen har att erbjuda....
Ska bjuda Anna på ostsnitzel, färsk potatis och bearnaise sås när hon hämtar Rebecca sen. Synd att det inte är badväder.

Bidde inte riktigt som jag tänkt mig. Kunde inte bjuda Anna på mat, för jag var tvungen att bli med mamma till läkarstationen, hade ramlat igen (gick bra denna gången). Normalt blodtryck när hon vilade med sjönk när hon satte sig. Skulle få någon medicin för det, var till apoteket direkt efter besöken halv tre men inget recept. Var där igen nu vid fem och fortfarande inget recept, fy f-n vad trött jag blir på detta strul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0