Mycket nu!

Har varit lite grann för mig nu.

Mamma har blivit jättevilsen, hon tror att hon ser saker som inte finns, tror det är morgon fast det är kvällen. Det började på torsdagen då hon ringde till mig och frågade om det var rätt antal tabletter i 18-påsen (klockan var tre bara). Jag fick tala om för henne att klockan bara var tre och hon fick vänta med 18medicinen. Hon ville jag skulle titta till henne när jag slutade men ringde henne så och då sov hon redan.'
Mycket har varit konstigt med henne nu.
Ska försöka att ringa till vc och höra vad som är fel, det känns inte bra.

Har haft Rebecca från fredag eftermiddag tills idag vid lunch då Anna hämtade henne. Hon är så himla go den ungen, vad jag älskar henne, även Anna och Hampus också.
Vi har plockat svamp, fiskat, plockat i huset och en massa annat kul.

Imorgon är det plikten som kallar igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0