Massor att göra!

Ska hjälpa till idag att sortera isolering, köra en del till tippen tillsammans med resterna av taket.
Gå igenom skåp osv.
Vi har en del att göra jag och min bror.
Men jag vill hjälpa till med det jag kan i alla fall.

Jag började dagen med att ringa vårdcentralen för att höra efter vart receptet på medicinen mamma fick igår hade tagit vägen, var till apoteket två gånger igår men det hade inte kommit in något recept. Åkte till apoteket vid halv tio då hade det kommit. Åkte hem till mamma och lade i dosett åt henne.
Åkte till huset och började plocka lite.
Anna, Rebecca och Hampus kom dit efter en stund. Plockade lite till.
Åkte till konsum och handlade och sen till mamma och började med maten.
Anders skulle jag hämta när maten var klar, men han hade hunnit åkt till tippen med traktorn. Han kom dit när han var klar där och åt.
Rebecca ville stanna hos mig så vi åkte hem och gick med Doris innan vi åkte och tog oss ett dopp i sjön, burr. Spelade lite med det nya boll spelet vi har köpt. Rebecca plockade kottar som vi tog med hem och hon målade.
Just nu duschar hon, ska kolla lite på film (hyrde madagascar 2).

Det känns inte som jag haft fyra veckors semester den har gått så fort. Men detta är ett faktum på tisdag börjar jag hmmmm.

Jag misstänker att jag kommer att hämta Rebecca någon dag till innan den är slut (semestern alltså), beror lite på hur mycket som finns att göra i huset som jag kan hjälpa till med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0