God fiskelycka!

Hade jag när jag fick bli med Erik ut i båten för att fiska, 3 abborrar och 1 gädda blev det.

Det var meningen att Anna och Hampus skulle kommit hit så vi skulle åka och bada men när hon ringde så tala jag om för henne att det fick vi nog ställa in för åskan gick i närheten. Sagt och gjort jag skjutsade hem Rebecca istället. Hjälpte Anna upp med matkassarna, men hon är så jäkla stönig så hon hade tagit två själv med pojken (i bilstolen). Hmmmmmm, lär dig att ta emot hjälp Anna, vi vet du klarar det men det finns gånger su inte får hjälp och behöver det spara dig tills dess.

På lördag kanske jag följer med Erik på power meet i Västerås, har inte riktigt bestämt mig ännu, beror lite på om jag kan få barnvakt till mitt barn (Doris-tax).

Ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0