Fest!

Ja jag var faktiskt ute i går.
Vi åkte iväg till Sunne och träffade gamla kompisar. Erik och jag var det plus chauffören AnnSofie.
Vi drog iväg vid 18.
Efter att vi hälsat på där så åkte vi till Kolsnäs och tittade lite, jag var bara runt på parkeringen, det var mycket folk där och det var kul.
Vi stannade och åt också innan vi åkte hem och där träffade vi på lite folk från Karlstad och även Molkom.
Halv fyra landade jag hemma.

Var inne hos Anna, Rebecca och Hampus idag också. Vi var till obs. Rebecca fick ett par stövlar av mig (hennes hade gått sönder och var lite i minsta laget). Båda barnen fick lite kläder också. Anna ville inte ha något så hon fick vara utan.......
Var till ikea en sväng också.
Köpte två sängbord till mig och monterade ihop det ena, tog en paus och skulle montera ihop det andra då klövs sig en bräda så jag får vänta med att montera ihop det tills jag fått en ny. Tråkigt.

Ska nog försöka sova tidigt idag.

Kommentarer
Postat av: Mari

Skönt att koppla av lite och släppa vardagen. Jobbigt med din mamma...stackare(er båda).

Hoppas att ni får ordning på det!

Hälsningar från ett regnigt Strömstad.

2009-07-27 @ 21:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0