Summering av veckan....

har jobbat en hel del, har jobbat lite extra också, men det kan vara bra att ha timmar att ta ut om man vill vara ledig. Förra 5veckorsperioden var jobbig eftersom jag bytte avdelning på jobbet och fick ett schema på 60% och jag ska ha 87% då fick jag jaga timmar som inte planerades, det var tufft men det gick till slut.

På onsdagen fick jag ett infall när klockan var kvart över sju på kvällen att åka in till Skoghall för att hälsa på och dom blev glada att jag kom (tror jag).

I går (lördag) åkte jag in till Skoghall igen för att vara barnvakt. Josefine skulle bjuda ut Anna på mat i födelsedagspresent. Dom kom hem rätt tidigt faktiskt och sen var Pierre också hemma så det var inte så betungande.

Ikväll extrajobb.

Så är det julafton på torsdag det har gått så fort detta år 2009.
En vit jul ser det ut som det kan bli också, hoppas hoppas.
Jobbar måndag - lördag dagturer (juldagen heldag).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0