Grattis Anna

på födelsedagen! Hoppas den blir bra.

Glömde att ta fram kameran när jag träffade kusinerna från Stockholm. Men det var jättekul att träffa dom det fanns mycket att prata om.

Vad har jag gjort annars?
Mestadels jobbat.
Var barnvakt på tisdagskvällen så att Anna kunde vara på jägarkursen.

Fredags kväll fick jag åka in till Skoghall för att bli med Anna, Rebecca och Hampus till djursjukhuset med Mumin (deras hamster) som hade blivit jättedålig. Rebecca hade bestämt sig för att vara med när han fick sista sprutan men ångrade sig precis innan så jag tog barna med mig i väntrummet medans Anna var kvar inne i rummet.
Det var skönt för Mumin att inte behöva lida längre.

Lördagen gick åt till att plocka lite och på kvällen blev det teve och cider, gott.

Återkommer med rapport efter dagen.

Blev att jag åkte till Anna en stund istället eftersom det var blixthalka så Anna stannade hemma.
Anna fixade tacos åt oss och plättar till Rebecca och katrinplommonpuré åt Hampus.
Efter maten så åt vi tårta och lussekatter.

Nästa vecka jobbar jag måndag till fredag men bara en hel-dag och en kväll resten dagar, gott det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0