Fy för kyla och bilar.......

som fryser. Lat som jag är tog jag bilen till jobbet igår. När jag skulle åka hem hade handbromsen frusit fast och oljelampan skrek som bara den, men jag tog mig hem i alla fall, tur man jobbar på orten så man inte skulle åka flera mil.

Idag var jag ute och kollade oljan men det fanns det och handbromsen lossnade, jippie, så idag ska jag gå till jobbet faktiskt, dumt att ta bilen.

Så är det sista dagen på 2009 undrar vad den kan bära med sig mer än jobb, förmodligen ingenting.
Ska jobba dagen imorgon också men börjar inte förrän halv åtta (lite sovmorgon). Ska väl fira in 2010 framför teven med ett glas cola och något gott att äta.

Till er alla ETT GOTT NYTT ÅR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0