Två dagar snart!

Nu har det snart gått två dagar sen jag tog hem Buttan, allt har gått bra hittills.
Igår gick vi lång promenad och Doris var jätte trött på slutet, men knatade tappert på med tungan långt ner, nästan i backen.
Var inne i stan igår och sen till Anna som började läsa engelska tycker du är duktig Anna som gör detta.
Jag ska försöka ta tag i matte, samhällskunskap och naturkunskap som jag behöver ha om man skulle vilja läsa vidare till SS.
Idag regnar det så det är trist.
Ska till Tidafors i kväll och träna hundarna.

Kommentarer
Postat av: emma

jag tänkte också försöka komma iväg o träna ikväll, kanske syns där då?:)

2009-08-26 @ 10:25:09
URL: http://emmaoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0