Mycket ute i skogen idag!

Idag var jag en hel del ute i skogen.
Jag och Maria träffades klockan nio på morgonen och lade ett 600 meters spår till hennes hund.
Jag lade ett till Doris också.
Vi åkte hem en stund för att spåret skulle få ligga till sig.

Anna, rebecca och Hampus kom hit och jag bjöd på kyckling, ris och currysås (Anna åt det), samt blodpudding till Rebecca.

Vi åkte till mamma ett tag också. Det är så skönt att se henne bättre. Hon är mycket bättre nu, hoppas det håller i sig.

Klockan fyra fanns vi på plats i skogen igen med hundarna denna gången. Marias hund gick jättebra, Doris likaså.
Klockan fem kom mina kursdeltagare 3 stycken hundar.
En liten valp på 13 veckor som faktiskt tyckte detta var roligt.
Två golden som båda två var duktiga.
Det ska bli roligt att följa dessa hundar under kursens gång.

Sitter nu och tar det lugnt för det känns faktiskt i benen, vet inte riktigt hur långt jag gått i dag men det är minst en halvmil i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0