Ledig idag!

I dag har jag inga måsten det känns ovanligt men gott. Kan bara göra som jag vill och känner.

Vad ska jag hitta på då månntro? Gå med hundarna, leta lite svamp, fiska! Kalvholmen får det nog bli idag igen, hann ju inte se så mycket igår eftersom regnet öste ner, ser ut att kunna bli bättre väder idag, håll tummarna för det gott folk.

Återkommer med mer ikväll.

Japp det blev folkrace med sällskap av Tommy G. Vi mötte upp Anna med familj utanför banan.
Vi sprang omkring och tittade lite, Anna skulle ha en egen bil idag, vi tittade ut några hon ville buda på. Sen gick finalerna och den ena av bilarna åkte av så den föll bort i planen, återstod alltså en bil.
Både jag och Tommy budade på denna och jag vann budet så alltså varsegod Anna nu fick du bilen, nu vill jag bara se vad NI går för, HEJA.
Vi åkte vid elva och var hemma efter 18 så en heldag blev det men det var roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0