Kristinehamn

Så kom man till Kristinehamn också. Det var torgfestivalen där. Tittade på Nanne Grönvall och 250 kg kärlek. Nanne är så bra tycker jag.
Fick faktiskt en autograf också.
Det var rätt mycket folk där och tittade och det var en riktigt trevlig fest stämning.
Vi var hemma vid ett tiden så sent blev det inte heller, känner mig rätt så pigg idag faktiskt.

Ska greja i pappas hus idag, känns så där, det är mycket minnen som kommer upp, men det måste ju göras.

Ska ta en sväng till mamma också.

Blev inte riktigt som jag tänkt idag.
Pappas hus hann vi inte med idag jag och min bror.
Anna kom med barnen så vi gick till badstranden och badade och efter det till lekparken och träffade Anna och Lukas.
Vi gick till pizzerian allihopa och åt pizza och kebaber, gott gotti gott gott.

Broderade lite mera på Rebeccas tavla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0