Helgen började bra!

Helgen började bra.

Åkte till Skoghall igår för att träffa mina nära och kära. Doris var särskild medbjuden också.
Vi bara myste och hade det skönt. Anna som alltid är snäll bjöd naturligtvis på mat.

Eftersom Anna skulle bort på kvällen så fick Rebecca följa med Doris och mig hem. Jag skulle egentligen jobba hela lördagen men tog ledigt på förmiddagen.
När vi kommit hem och släppt av Doris så åkte vi och åt kebab jag och fröken Karlsson.
Sedan åkte vi hem och tittade på film. Vi tog en tur med Doris innan vi såg på mera film med godis.
Vi hade det jättemysigt.
Vi såg en hare på bakgården också, Rebecca sprang ut och tittade efter den då och då.

I morse vaknade Rebecca halv sju, typiskt när hon är hos mig. Hon åt en vällingflaska och tittade på teve.
Åt en smärgås lite senare.

Var ut med Doris.

Vid halv tolv packade vi iordning hennes saker.
Vi åkte till IP där dom anordnade Barnens dag.
Rebecca fick ett Pippi hus med lite tillbehör.
Hon åt korv med bröd.
Tittade på hundar, tittade och satt i brandbilarna och red på en häst.
Vet ni vad hon sade när vi tittade på hästen först: momo vilken fin häst. Ja sa jag och frågade om hon ville rida då säger hon, men momo jag fick ju pippi huset..........
Ja dessa underbara barn(barn). Hon fick naturligtvis rida också, stolt var hon.

När mamma och pappa kom för att hämta henne var hon relativt trött. Vi lastade över hennes saker till deras bil och så åkte dom hem till Skoghall.

Jag åkte hem och rastade Doris innan jag åkte till jobbet. 

Kommentarer
Postat av: anna

Härligt :)>Tack för hjälpen.

2009-08-23 @ 18:08:40
URL: http://unforgettable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0