Haft rebecca här och träffat en gammal vän!

Rebecca kom till mig på måndagen och vi var ute i skogen och plockade:



Hon är duktig mitt lilla barnbarn, titta så gott:



Men ville hon smaka sen då, nej då, icke sa nicke.

Hyrde film på Time barbie blev det, hon gosade ner sig med Doris så gott, titta:


Doris njöt för fullt, hon älskar Rebecca.
Rebecca är jättesnäll mot Doris.

På tisdagen så kom Anna och hämtade oss på eftermiddagen och vi åkte och hämtade Terese som var hemma i Molkom och hälsade på. Jag kommer inte ihåg hur längesen vi träffade henne sist men en kort stund efter att Rebecca fötts men innan dess massor av år. Det var jättekul. Det fanns massor att prata om men hann bara med en del tyvärr. Men vi skulle försöka ses en gång till i år.

Anna och Terese


Hampus i sin vagn


Jag håller på med en födelsetavla åt Rebecca som har legat på is i flera år, men nu måste jag göra den färdig. Ska ju göra en åt Hampus med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0