Gick inte bra alls!

Det gick inget bra alls för Doris igår, hon gjorde inte alls det hon skulle, tråkigt, men det är bara att ta nya tag.
Finns några ordinarie prov kvar innan vintern och dom ska vi på.

Idag vet jag inte vad jag ska göra riktigt men det ger sej väl så småningom.

Var in till stan igår förmiddag med 2 arbetskompisar för att köpa trädgårdsmöbler till jobbet.
Vi trodde vi skulle behöva springa runt länge men vi tog fel.
Vi stannade på rusta och sprang på ett bord 90 x 200 med 6 stolar för 1.100 kronor. Bara stolarna hade kostat 899 kronor/styck. Vi köpte dynor, 2 stora parasoll, vaxduk och en dyn-box. Under 2.000 kronor.
Vi gjorde ett riktigt kap tyckte vi.
Var till Mamas och åt mat.
Jag stannade kvar med Anna för hon skulle ha tag i kläder. Det fick hon.
Vi hämtade Rebecca och åkte hem till mamma.
Sen var det dags för mig att åka till Kristinehamn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0