Allt möjligt!

Igår jobbade jag hela dagen från morgon till kvällen.

Idag gick jag upp tidigt, skulle vara i Väse klockan 09:00 för att vara aspirant-domare när två hundar gick rörligt prov i viltspår.
Jag dömde lika som domaren så det kändes bra att vi såg lika på spåren, det gjorde vi sist också.
Ska ringa någon mer domare som man kan få gå med.
Efter detta så fick jag fika hos domaren och efter det så åkte jag in till Skoghall och mina käraste där.
Vi tog oss en tur till ikea. Rebecca var med in och hon skötte sig ganska bra faktiskt, det kändes skönt för Anna (tror jag) att jag drog Hampus i barnvagnen och Rebecca tittade lite granna men följde med oss så fort Anna sa till henne. Hampus låg där snällt i sin vagn och sov.
Duktiga barn och barnbarn jag har.

I morgon ska jag lägga ett anlagsprovsspår (övning) klockan 09:00 och sen har jag kurs klockan 17:00 med fyra deltagare, det ska bli kul att följa dom i höst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0